Wij hebben zorg voor ieder ander, met name voor hen die het moeilijker hebben dan wijzelf en dat doen wij door volhardend te zijn in onze betrokkenheid.

Orthotheek Inloop

Voortdurend investeren wij in de nieuwste boeken, spellen en begeleidingsmaterialen op het gebied van gedragsproblemen. Wilt u op de hoogte blijven of zoekt u antwoorden op gedragsvragen van uw kind/leerling/student, kom dan een bezoek brengen aan onze orthotheek.

De orthotheek kent een aantal bezoekmomenten. Tijdens dit bezoek staat een van onze medewerkers u graag te woord en helpt u met het zoeken naar de juiste boeken of spellen. Leerkrachten, IB'ers, pedagogische medewerkers, ouders, leerlingen/studenten, kortom iedereen is van harte welkom. Wilt u langskomen? Wij vinden het fijn wanneer u zich vooraf aanmeldt via: triade@aloysiusstichting.nl.

Lukt het niet om op een van onderstaande dagen de orthotheek te bezoeken dan kunt u via triade@aloysiusstichting.nl contact opnemen om een afspraak te maken.

Data 2016/2017:

dinsdag 11 oktober van 1500 uur tot 1700 uur

donderdag 23 maart van 1500 uur tot 1700 uur

Graag tot ziens in de orthotheek van Triade Eindhoven, Lupinestraat 14.

Triade

Ondersteuning, Scholing en Advies

Triade is een CRKBO gecertificeerde organisatie.